Stalker ♥

Friday, March 16, 2012

Hello peeps!

Salam everyone ~*

Rindu Dyla tak? Rindu Dyla tak? Dyla rindu blogger yang dah berhabuk ni haaaa :') Thanks kepada sesiapa yang menanti catatan harian saya! *tangan di dada,mata kat langit*. Malam ni Dyla dapat update lama sikit sebab Dyla online guna lappy Mj.Thanks tau Mj :')

Agak banyak juga story morry yang Dyla nak cerita malam ni.First of all,Dyla nak bagitau korang yang esok (17hb March 2012) Dyla akan jadi pengapit Kak Noni! Omg! Omg! Memang agak gugup gila nak mati boleh? *renjisan peluh* Tapi tatau la nak cakap macam mana,sebab saya telah dipilih untuk memenangi anugerah pengapit tercantik. Amboi ! Haha!

Next,Dyla dapat kasut baruuuuu ! Weee! Thanks to Abang Joe dan isterinya yang comel kerana melayan kerenah Dyla yang ntah pape ni.Even ta sama dengan apa yang Dyla nak,tapi ia tetap menjadi cita rasa kuuu! Ohhhhh,terima kasih! *tunduk kepala tanda hormat*


Tadaaaa! Cantik ta?


 
tadaaaa!  ni kasut yang Dyla nak.Tapi ta jumpa pulaaa \(==)/






Dan yang terakhir Dyla nak cakap Dyla sangat takut,gugup dan macam-macam la untuk ambil keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia pada 21hb March 2012 ni ! Apa-apa pun,doakan kejayaan untuk saya ye kawan-kawan :')

Ya Allah,berikanlah aku serta rakan-rakan yang lain keputusan yang baik.Berikanlah kami kejayaan yang boleh membanggakan ibu dan bapa kami.Amin ya Rabbal alamin <3

sila datang lagi

No comments:

Post a Comment