Stalker ♥

Monday, March 19, 2012

Kejap betul masa ni kan?

Salam everyone~*



Pejam celik,pejam celik dah masuk bulan March kan? Kejap betul masa tahun ni.Dyla rasa macam baru bulan satu.Tak rasa langsung dah lama berakhir sudah peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia.Okey,sebenarnya,hari ni Dyla nak cerita sikit tentang kegugupan hati Dyla untuk hari rabu nanti (21 March 2012) Bagi semua pelajar SPM tahun lepas memang la dah lama tau tarikh keramat ni.Tapi kalau adik-adik,mak cik-mak cik dan pak cik-pak cik sekalian belum tentu 100% tau tarikh ni bukan?

Meh sini Dyla bagitahu.Tarikh tu adalah tarikh di mana keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia akan dikeluarkan.Gugup ta? Debar-debar tak? Mesti ada yang cakap,SANGAT BOLEH TAK?! Oh yeah,Dyla pun macam tu juga.Takut yang amat! Bak kata Jacq, "21 March ni tak payah la nk menyesal bagai, plastik ". Benda dah lepas,jadi usah dikenang.Apa yang harus kita buat sekarang ni hanya la berdoa dan tawakal :')


Ucapan Dyla untuk rakan-rakan yang sebaya dengan Dyla,Dyla doakan agar kite semua diberi keputusan yang baik dan cemerlang.Semoga kite semua di beri kejayaan yang dapat membanggakan ibu dan bapa kita.Amin amin  amin ya rabbalalamin :')  sila datang lagi

No comments:

Post a Comment