Stalker ♥

Tuesday, March 13, 2012

Rindu nak online :(

Salam everyone~*

Dyla ta boleh online lama.Sebab hari ni Dyla pinjam kejap je laptop punya papan kekunci milik Pak Long.Kang kalau pakai lelama,boleh menjerit orang tua tu.Dyla just nak cakap yang Dyla rindu laptop Dylaaaaaa :( Laptop yang sudah sekian lamanya saya pakai sejak dari darjah 6,tetiba rosak pada tahun ini! *tipu la kalau ta pernah rosak sebelum ni.Tapi tak pernah serosak ni okeyyyy!

Tape tape wahai kengkawan yang merindui saya sekalian.Saya akan kembali dalam masa terdekat.Nanti saya akan reply semua msg dan komen-komen korang ye :') Sorry.

Dan satu lagi,saya sangat berkecil hati dengan seorang budak perempuan,kerana dia ta salam saya hari tu.Okey Foine.Yang penting budi bahasa tidak boleh jual beli ye adeik. sila datang lagi

No comments:

Post a Comment