Stalker ♥

Friday, April 6, 2012

Tiada rasa simpati

Salam everyone~*

"Sikit pun aku ta ada rasa simpati kat kau la!"

Astagfirullah.Beristigfar panjang aku sambil mengelap mata.Menitis air mata-ku sewaktu mendengar ucapan keramat itu dari mulutnya di talian sebentar tadi.Ya Allah! Kenapa semua ni boleh berlaku? Kenapa tiada sedikit pun rasa simpati dia terhadap ku? Kenapa dia semakin berbeza ya Allah? Jahat sangat ke aku ni ya Allah sampai tiada rasa simpati yang terselit di hati dia?

Ya Allah,ya Allah :'(
Beristighfar sekali lagi aku.Bibir ini tidak henti-hentinya terkumat-kamit beristighfar.Kenapa dia kejam sangat? Kenapa ada manusia sebegini?Kenapa aku masih tetap bertahan walaupun dah banyak sangat dia buat aku menangis ya Allah? Kenapa aku boleh kenal dengan orang macam ni ya Allah? Kenapa takdir pertemukan aku dan dia ya Allah? Kenapa?

Ya Allah,
Aku hanya ingin dia berterus terang sahaja.Aku dah ta sanggup hendak bersubahat ya Allah.Kenapa susah sangat dia nak mencegahnya ya Allah? Kenapa aku dimarahi? Kenapa aku di caci maki? Kenapa dia langsung tidak ada rasa simpati terhadapku ya Allah? Kenapa ya Allah? Kenapa dia lebih rela mendapat dosa ya Allah?




sila datang lagi

No comments:

Post a Comment