Stalker ♥

Wednesday, April 11, 2012

Merajuk~*

Salam everyone~*

Setelah hampir 2 jam Dyla berkurung dalam bilik,sebab berdebat dengan mama macam nak menangis,mama pulang dengan membawa ais krim

Mama : Dyla!!!

Aku : Ape?!

Mama : Turun kejap!

Sewaktu menuruni anak tangga,sekali lagi Dyla tanya,

Aku : Ha,ada apa?

Mama : Nah..aku ada belikan ais coklat.

Tau tau je apa kegemaran aku tima marah.

Aku : Oh,kay *jawab sambil mencuka*

Mama : Eh,esok kite pergi KSL mall jom!

Aku : Buat ape? *masih lagi mencuka*

Mama : Beli ape-ape barang yang kau nak laaa.

Aku : Asal tetibe baik sangat?

Mama : Eh,pergi jela.Aku pun nak shopping skali.

Aku : Hurmm,yelaa.

Mama : Ha,esok bangun awal!

Aku : Hurmm,yelaa~*

Macam ni jela rutin harian Dyla kalau bergaduh dengan mama.Ada je cara nak pikat balik hati Dyla.Sebab dia tahu,Dyla kaki shopping.Hahaha! Sayang Mamaaaaaaaaa!



Kami la Ratu China~*

Please : Saya tahu,Mama saya lagi HOT dari mama awak.



sila datang lagi

No comments:

Post a Comment