Stalker ♥

Friday, February 10, 2012

Jacqueline Makato :)

Salam everyone~*

Siapa Jacqueline Makato yang dimaksudkan? Beliau ialah rakan saya di sekolah menegah.Kenal sebenarnya dari sekolah rendah.First time kenal dekat Sekolah Kebangsaan Taman Megah Ria. Dulu rambut dia tocang dua.Kekadang mak dia ikat satu ke belakang.Kalau ta silap,mak dia selalu letak minyak banyak dekat rambut dia! Sampai berminyak dahi dia. 

Bila masuk darjah dua saya kena keluar dari sekolah rendah tu.Saya kena tukar dekat Sekolah kebangsaan seri kota puteri 4. Masa tu dah lupa dah semua.Bila tahun 2007 (masa tu tingkatan 1) mama telah memasukkan saya ke sekolah SMK Taman Megah Ria. Masa tu la jumpa balik si Jacqueline.Masuk sekolah menegah dah lain dah muka dia! Rambut dah terbang terbang keawang-awangan.Dah ta de tocang-tocang dekat kepala.Macam kenal ta kenal je minah ni. Tapi saya tau tu dia.

Dia kelas A,tapi saya kelas C dulu (masa tingkatan 1) tapi naik tingkatan 2 sampai la tingkatan 5 saya telah disumbatkan ke dalam kelas B ( kelas akaun) Act,saya ta minat pun akaun.Jacqueline pula masuk kelas seni. Jangan terkejut tau,walaupun Jacqueline ni kelas seni,tapi setiap kali menduduki peperiksaan,result dia mesti MANTOP! Paling terror English :)

Bab gaduh dan berdebat memang JACQUELINE MAKATO orang pertama :D Siapa cari pasal,memang kena orang tu.Jadi,tolong hentikanlah jikalau anda ingin bergaduh dengan dia.Comfirm kalah! Percayalah.Hehe.Dan dia juga budak Iban paling sexy,bergaya,hot stuff & KAYA di sekolah saya dulu.Pergi sekolah bawa kereta tu. Awesome ta? Awesome sangat kan? Bila korang jumpa dia,mesti korang ta percaya dia ni orang Iban.Sebab dia punya loghat cakap,sebijik macam orang melayu.  Nak tengok gambar dia?




Am I right? Tapi untuk lelaki-lelaki di luar sana,dia sudah berpunya.Harap maklum.Muhahahaha! Kbye.

sila datang lagi

No comments:

Post a Comment