Stalker ♥

Friday, February 3, 2012

Dia benci aku ke?

Salam everyone.

Saya ta tahu macam mana nak mulakan ayat ni.Sebenarnya saya rasa terkilan yang amat.Saya ta tahu kenapa dia buat saya macam ni.Teruk sangat ke saya? Saya agak,kes dulu tu dia yang salah.Dia yang tinggalkan saya.Hari tu saya tanya dia "Hi dotdotdot! You ada twitter ta?" Tadi saya buka balik facebook dia.Tapi tengok-tengok dia dah delete komen saya. Saya tanya tu pun salah ke? Ta bukan?

Kenapa dia macam nak larikan diri? Saya bukan  terhegeh-hegeh nak kan muka dia.Saya just nak tanya dia ada facebook je.Tapi kenapa dia delete komen saya? Rasanya ta perlu kot buat macam tu.Kalau ta suka saya jadi KAWAN dia,cakap jela.Bukan saya kisah pun.Luffy saya pun dah cukup untuk saya.

Tapela,saya redha~* sila datang lagi

No comments:

Post a Comment