Stalker ♥

Thursday, February 9, 2012

Baju Oh Baju!

Salam everyone~*

Ya Allah,macam mane ni? Nak pakai baju ape pun tatau.Mama cakap,baju dekat dalam robok lebih daripada cukup! Tapi,masalahnya baju-baju saya semua ta sesuai untuk pakai dekat Malaysia.Semua jenis baju kait-kait yang tebal-tebal untuk pergi overseas! <-- perlu ke mention "overseas?"

Haa,tu la Dilaaa,kan dah susah nak pakai baju ape pun tatau.Beli baju nak macam Korea Jepun bagai <--ayat baru remaja masa kini.Kalau pakai dekat Malaysia ni,macam ta sesuai.Malaysia ni dah tentu dekat garisan khatulistiwa.Sudah terang lagi bersuluh la panas! Kalau pakai baju yang macam dalam robok saya ni,memang sah-sah la ta sesuai.

Macam mana ni? Macam mana ni? Dekat Malaysia ni,baju baju gini boleh pakai hanya dekat Genting Highland atau Cameron Highland atau time hujan je.Hari biasa macam boleh kena gelak je ouh -_-" Adoi,menyesal! Menyesal! Boleh je kalau nak pakai. Tapi time time abah amek cuti untuk pergi overseas je. <--sekali lagi,perlu ke mention "overseas?" Suka saya la -_-"

Ta percaya ke baju-baju saya jenis macam tu? Okey,ni saya tunjuk baju-baju yang lebih kurang dengan baju saya.Nanti kalau ada time,saya snap untuk baju baju saya kay? Ye,saya janji :)






Betul ta apa yang saya cakap? Macam orang nak pergi overseas kan baju-baju saya? Thats why kalau ada orang nampak saya agak macam over nak main snow bila pakai baju.And sometimes saya agak selekeh,sebab ta tahu nak pakai baju apa -_-"

Kay la,nak cerita tu je.Bye :)







sila datang lagi

No comments:

Post a Comment