Stalker ♥

Friday, February 10, 2012

Ape perasaan kalau kena tipu?

Salam everyone~*

Nampak ta tajuk yang tertera dekat atas tu ha? Ta nampak? Buka la mata tu besar-besar sikit.Kalau boleh buka sampai koyak! *sakitnya hati saya.Pernah korang kena tipu? Pernah? Ta pernah memang nampak sangat la korang ta pernah wujud dalam dunia ni.Sakit hati ta kalau dah kena tipu banyak kali? Kalau saya la en,first first tu boleh la terima lagi.Tapi kalau dah sampai BANYAK KALI memang fed-up la en.

Apa yang dimaksudkan menipu? Menipu terbahagi kepada banyak cabang ye kawan-kawan. Antaranya mungkir janji , menipu dalam duit , kata nak hantar something tapi ta datang-datang , kata datang pukul 10 pagi tapi datang 10 malam . Sakit hati ta kalau kena macam ni? Kalau ta sakit tu,better pergi check la kann.Mana tau korang ni jenis yang tiada perasaan <--apa yang saya melalut pun saya ta tahu!

Ayat saya memula sekali bila kena tipu boleh kata macam ni "Oh,mungkin dia terlupa kot.Tape,semua orang ta perfect" Masa tu boleh fikir positif lagi.Bila dah sampai ke satu tahap tu,ta kira la kawan ke,boyfirend ke,sedara ke,adik beradik ke memang kalau boleh nak maki macam @#$%^&*! Tapi saya waras lagi.Cuma kadang-kadang tu terlepas la kan.Macam kentut juga.Mana boleh tahan lama-lama.

Eh,ta boleh fikir ke orang ni tunggu berapa lama bagai nak gila segala? Ta boleh fikir ke perasaan orang tu? Ta boleh ke? Memang jenis pentingkan diri sendiri ea? <-- sampai sini sahaja.Biar la ayat ni tergantung macam ta bertali. kbai.






sila datang lagi

No comments:

Post a Comment