Stalker ♥

Saturday, January 28, 2012

Haaa?! Betul ke ni?

Salam everyone~*



Hello semuaa.Okey,mesti korang tertanya-tanya siapakah mereka di ataskan? K-pop? LOL.Bukan la awak ==' Diorang tu semua adalah kumpulan "One Direction" ! Nak tengok muka mereka yang full? Tu haa,header blog saya dah pun terpampang muka mereka dengan saya.Comel-comel belaka enn?

Dalam banyak-banyak dalam kumpulan ni,saya minat yang RAMBUT HITAM & MATA COKLAT (Zayn) tu haa.Alahai,rasa lemah betul lutut ni bila tengok muka diorang ~_~" Muhahaha! Lagu diorang yang paling saya minat ialah Gotta Be You . Best sangat! Ta la terlalu rancak.Nak dengar? Ni kat bawah ni ada MV dia.


So how? Best ta? Bestkannn ? Act,saya pun baru tahu tahun ni juga kumpulan ni.Hehe.Memula tu tala berapa nak minat en,tapi lama-lama tu best juga. Wahai kumpulan K-pop sekalian,jangan risau ye. K-pop juga tetap dihati Dylaa selamanya.Cuma tahun ni rasa macam nak tukar angin pula :) *Padahal frust menongeng sebab ta dapat tengok konsert Ft Island hari tu T.T k.bye.Salam.
sila datang lagi

No comments:

Post a Comment