Stalker ♥

Saturday, January 28, 2012

Don't Be Sad


Ye,hari ini saya di timpa musibah.Tak perlu kot saya mention dekat blog.Tiba-tiba saya rasa sedih sangat dengan musibah yang telah terjadi.Terutama sekali yang di timpa Mama.Ye,dia seorang ibu yang kuat.Biarlah banyak mana dia memarahi saya,dia tetap mama saya *mengelap air mata.

Kata orang,setiap musibah ada hikmahnya.Ye,biarlah tuhan saja yang membalas segala kejahatan orang yang telah menganiyai keluarga saya.Tuhan tu maha adil.Tadi saya baca buku "Don't Be Sad" . Ye memang saya ta baca semua.Saya baru baca sikit je,sebab buku tu tebal sangat.Kalau ta silap nak dekat 1000 muka surat.

Lama juga saya menatap buku tu.Hampir 30minit. "nak baca ke,tak?" Akhirnya saya membuat keputusan untuk membacanya.Macam nak menangis pun ada.Dalam buku tu cakap,musibah yang menimpa kita tu hanya satu ujian daripada Allah.Dan memang akan ada hikmah di sebalik ujian yang kita hadapi.InsyaAllah.

Sampai sini je kot saya update.Rasanya macam ta mampu nak menaip lagi.Bye :(


sila datang lagi

2 comments: