Stalker ♥

Saturday, January 28, 2012

Apa yang anda tidak tahu tentang saya?

Salam everyone~*


  • Sebenarnya nama sebenar saya ialah Felda Adilah.Tapi abah ta minat.Jadi nama diberi hanya Adilah je.
  • Cuti hujung tahun abah kerap ajak pergi luar negara untuk bercuti.
  • Saya seorang yang boros.Rm100 pun boleh habis satu hari.
  • Dulu saya kaki kikis
  • Saya geli orang berkuku panjang,ta kiralah kuku tu lawa mana.
  • Saya paling benci mat rempit,
  • Saya ta suka orang yang talam dua muka.Depan saya lembut sangat macam kapas,tapi belakang kite macam @#$^&*
  • Saya ta suka orang ngumpat hal saya.
  • Kadang-kadang saya seorang yang terus terang.Jadi maafkan saya kalau sesiapa yang berkecil hati.
  • Saya pernah kena gantung sekolah sebab bergaduh dengan Cikgu.
  • Mama saya seorang perniaga kuih muih yang berjaya :D
  • Abah saya orang singapura.Dia bekerja di PSA,tanjung pagar
  • Ramai orang menganggap mama ni janda,sebab abah jarang balik.
  • Saya seorang je anak perempuan dalam keluarga.
  • Saya suka termenung lama-lama dekat cermin
  • Saya seorang yang banyak bercakap kalau dah lama kenal la.
  • Saya ta suka menunjuk,tapi kalau orang tu hina saya,baru saya bertindak BERLAGAK.
  • Diari saya sekarang CAT WOMEN.
  • Saya sangat mengagumi Yasmin Redzuan <3 
  • Dulu saya benci pakai tudung,sebab saya rasa macam orang kampung.Now dah tak fikir mcm tu.
  • Saya suka menolong kawan pinjam duit,tapi kawan selalu tikam saya dari belakang.
  • Jerawat dekat muka pernah tumbuh 5-10 biji kalau PMS berlaku.
  • Saya boleh habiskan sebuah novel dalam masa satu hari.
  • Berat saya 70kg.Ye,saya tahu saya ta nampak sedemikian :)
  • Saya selalu rasa saya ni paling cantik.
  • Rasa lebih suka orang yang ta puas hati dengan saya cakap depan-depan saya daripada update dekat twitter.
  • Saya pernah kumpul 20 patung Barbie Doll.
  • Saya ta suka kalau boyfie saya belikan patung atau bunga bila hari jadi saya.Saya lebih suka baju,jam,kasut,rantai emas,gelang emas,minyak wangi and so on la.Asalkan benda tu saya boleh pakai,bukan perhiasan yang boleh tengok tapi ta boleh pakai.
  • Siaran tv kegemaran Disney Channel
  • Saya pernah berangan nak kahwin dengan omputeh
  • Saya pernah masuk kelas piano,tapi stop masa nak naik gred 2.Sayang kan?
  • Saya nak kahwin dengan orang kaya sebab ta nak merempat dekat bawah jambatan.
  • Saya ta suka orang mungkir janji,ta tepati masa dan penipu BESAR.
  • Saya keturunan nyonya baba
  • Dekat dalam almari kasut saya ada 20 pasang kasut dan 75 helai baju.
  • Saya pernah meminati lelaki berusia :D
  • Saya mudah menangis kalau saya geram.
  • Kadang-kadang kalau saya senyap bermakna saya ta suka orang tu atau saya ada masalah.



sila datang lagi

No comments:

Post a Comment