Stalker ♥

Sunday, November 20, 2011

Semua kian berubah

Salam.

Ya,memang semua kian berubah.Memang itulah tajuk paling tepat untuk Dyla update blog hari ni.First of all,sorry sebab lambat update.Well,as korang tau Sijil Pelajaran Malaysia sedang Dyla hadapi sehingga 5 Disember nanti.Maaf :(

Pernah ta tengok air sungai yang dahulunya jernih,sekarang kian pudar dek pencemaran alam sekitar? Begitu juga dalam setiap hubungan percintaan bukan?

Ye,kami kian berubah.Dyla semakin berangin sejak ayah dia balik.Macam-macam nak buat/pegi ke mana-mana terbatas.Jumpa pun jarang.Kalau dapat jumpa pun dalam 1 jam.Or should I said 30 minutes? Hurm.Dan dia,lebih memilih kerjaya daripada Dyla sendiri.

Dan,ye tadi Dyla menerima pesanan ringkas daripada dia.

Kalau mara or geram or sedih or kecil hati jangan reply massage ni

Dia lebih memilih membiarkan Dyla sedihan,kecil hati,marah dan geram.Mungkin dia sudah tidak mengetahui cara-cara memujuk seorang kekasih dengan perkataan "Maaf".

Setiap malam,malahan setiap hari,air mata mengalir di pipi.Memikirkan tentang hubungan yang entah ke mana selepas akhir tahun ni.Mungkin masing-masing akan membawa haluan masing-masing.Dia juga telah menyiapkan target untuk kami putus. 2 tahun masa yang diperuntukkan.Sedangkan Dyla,tidak pernah memikirkan atau membuat target hendak memutuskan hubungan.

Sedang Dyla mara,geram,sedih,kecil hati ada dia tanya kenapa? Ada dia call dan tanya? Ada dia menasihati Dyla dan sebagainya? Tidak sama sekali.Kata kunci pesanan ringkas yang hanya Dyla terima tadi hanyalah jangan reply. 

Ye,memang tidak dapat dinafikan Dyla amat kecil hati dengan dia.Dan jangan salahkan Dyla,kalau suatu hari nanti Dyla berubah perangai or what else :'(



sila datang lagi

2 comments:

  1. Hi Dyla. Are you okay ? Cheer up please. We're still in our big exam right ? Banyak banyak kan berdoa, InsyaAllah.

    ReplyDelete