Stalker ♥

Friday, October 7, 2011

Fashion is my passion.

Hai,salam semua.

Ramai orang mengatakan yang Dyla ni pandai berfesyen,atau kata lainnya,pandai bergaya.Benarkan? Terima Kasih :) Kite sangat menghargai apa yang kalian katakan *Sebak. Tetapi,ada juga segelintir masyarakat yang memandang serong dan memandang remeh dengan pakaian Dyla.Omo! Tolong jangan dengki dengan kite kay? Kite tetap nak jadi pereka fesyen yang bejaya walaupun sudah terang lagi bersuluh yang mama dengan abah terang tang-tang dah halang.*Sorry mama & abah,kalau Dyla terpaksa derhaka dengan korang.This is my life,and I must do what ever I want :( please,just once!



Okey,berbalik semula pada topik kite.Bagi Dyla,berfesyen ni,mesti kena berani tanggung risiko masing-masing.Mungkin ada segelintir pihak yang menyatakan bahawa gaya kite ni ta sesuai dengan rupa kite,kelakar,selekeh,tidak kemas dan sebagainya.Macam yang Dyla selalu kena,mama selalu cakap Dyla pakai tudung Hana Tajima selekeh dan ta kemas.Tapi,apakan daya,Dyla kena berani tanggung risiko.





Bagi cara pemakaian pula,semakin lama dunia ni diambang 2020,semakin pelik fesyen yang dikemukakan.Pelik-pelik pun,mahal gila baju rekaan diorang! Ini kerana,mereka tengok dari jenis kain yang digunakan.Sebab itulah,mahal-mahal belaka! Jangan la kita fikir,

"Amboi,mahalnya! Tak jadilah beli.kat pasar malam baru sehelai Rm25."

Tetapi,tidakkah kite fikir yang kain tersebut lebih tahan lama,sukar rosak dan sebagainya? Jangan fikir murah,fikir akan ketahanan kain tersebut,jenis kain dia yang berkualiti & bermutu.Okey? 







Bab tudung pula,korang semua tahukan siapa Hana Tajima/Yuna? Ye,memang gaya tudung mereka pelik-pelik dan comel,tetapi itulah yang menjadi ikutan ramai dan trend masa kini! 


Kalau bab tudung ni,Dyla ta sarankan beli yang mahal-mahal gila macam dekat Ariani.Yela,kite kan pelajar sekolah lagi,lain la macam mak datin-mak datin kat luar sana.Tapi,kalau nak juga,its up to you :) *please:tudung Ariani paling murah Rm50keatas.Itu pun plain.Walaupun ada yang menyatakan Dyla ni seorang yang kaya atau ber-boyfriendkan orang kaya,tempat Dyla beli tudung/shawl/pashmina tetap di Jalan Tengku Abdul Rahman tu kayyyy.Tiada isu-isu kedekot disini! Hehe.

Okey,jadi itulah serba sedikit tentang fesyen yang sedang dipelajari oleh saya :) Maaf kalau terover,tergedik atau terngade-ngade.Bagi Dyla,berfesyen mesti berani,dan berfesyen mesti kena pada tempat.Like an old folks says,fahsion is my passion :) chio!





sila datang lagi

No comments:

Post a Comment