Stalker ♥

Tuesday, October 25, 2011

How could you?

Salam semua~*

Tak pernah selama ni Dyla rasa macam ni.Sumpah Dyla cakap!

Kenapa kau buat aku macam ni?

Kenapa kau hancurkan segala harapan aku?

Kenapa kau buat aku kecewa?

Kenapa kau buat aku sakit hati sampai macam ni?

Kenapa kau bagi aku harapan yang besar,sedangkan benda tu ta kan pernah terjadi!

Perkataan yang paling ta boleh diterima di benak fikiran ialah  Tak akan ada apa-apa yang akan terjadi akhir tahun ni. Terima kasih banyak-banyak sebab kau dah buat aku macam ni. Ye,aku tau,memang aku dan keluarga aku beria dengan apa yang kau rancangkan.Dan aku tau,kau hanya buat endah ta endah.Tak apalah,kumbang bukan seekor.

Mungkin betul apa yang aku rasakan selama ini.Kite tak ada jodoh.Maaf,aku terpaksa delete kau dan semua ahli-ahli keluarga kau.Aku rasa,memang dah tiba masanya.Kan? :) maaflah kalau aku ni ta cukup sempurna.Tak apa,aku faham.Aku pun dah penat nak menangis dengan hal yang remeh-temeh ni.And maybe,I'll give up with you.

*I'll try my best to find my real Prince Charming  sila datang lagi

No comments:

Post a Comment