Stalker ♥

Wednesday, September 21, 2011

I'm so sorry :'(

Salam semua~*

Luffy,maafkan saya sebab ter-***** awak malam tadi.Saya nak bergurau je dengan awak.Ta sangka pula perkara ni boleh jadi serius.Maafkan saya sebab ta hormat awak sebagai suami.Saya betul-betul menyesal dengan apa yang saya buat kat awak malam tadi.Saya janji saya tidak akan mengulangi kesilapan itu lagi.

Maafkan saya juga,gara-gara saya ter-*****,awak menangis dekat tepi sinki dapur.Sumpah saya cakap,tu semua hanyalah gurauan je *menangis sambil menaip.Sekali lagi saya minta maaf,sebab marah awak pagi-pagi tadi.Tiada niat di hati pun hendak berkata I hate you pagi tadi.Tapi ego yang sangat menebal di dada ni menyebabkan saya berkata sedemikian.

Fy,saya belanja awak tutti fruitti nak? :') Tolong jangan berdiam diri dengan saya.Tolong jangan berkecil hati dengan saya.Saya janji,lepas ni saya tidak akan mengulangi perbuat itu lagi.Saya janji! *bersungguh-sungguh ingin meminta maaf.




Saya nak tengok awak senyum macam ni.Jangan moody dengan saya lagi kay? :')

*pls : sarangheyo.
sila datang lagi

No comments:

Post a Comment