Stalker ♥

Wednesday, August 24, 2011

Geram sesangat !

Salam semua~*

Rasa macam nak menjerit "Ahhhhhhhhhhhhhhhhh!" biar satu dunia dengar.Huh! Kenapa ha,mesti nak mengumpat orang?! Ini kan bulan puasa.Tak guna/Rugi gila bila mengumpat masa bulan puasa ni.Baik pergi dapur amek nasi plus goreng telur.Dah ta payah ada niat nak puasa kat dalam hati tu.Buat lapar je!

Ta sangka Dyla,walaupun usia dah terlebih matang pun masih ada lagi orang yang ta boleh fikir.Tambahan pula bukan remaja,tetapi orang dewasa yang berumur lingkungan 50'an! Muka nampak warak,dah pernah pergi Makkah,bergelaran "Haji" lagi,nasihat anak bini macam mulut nak berbuih/koyak plus bajet ta kedekot depan semua jiran! Tapi,disebalik dari wataknya yang warak,perangai saling ta tumpah macam iblis bertopengkan manusia!

Perlu ke berdengki dengan kekayaan orang lain? Kelebihan orang lain? Tu semua rezeki masing-masing.Perlu ke kita sibuk siapa bini dia? Kenapa tiap-tiap hari balik lambat? Dyla rasa,ta perlu kot kita kepochi macam Puan Normala dalam drama The Curse tu.

Sukar hidup ni.Kekadang tu,ada yang ta boleh terima apa yang kita katakan/nasihatkan.Ada sahaja suara yang melenting dekat cuping telinga jenis dominan macam saya ni.Nak cakap banyak pun ta boleh.Kang ta boleh tahan kemarahan.Bila rasa  marah kian membuak,ada rasa juga diri ni nak melenting.Ta pasal-pasal buat dosa time-time puasa ni.Lagi-lagi orang yang kita geram ni antara ahli keluarga kita sendiri! Haish~* Ta patut,ta patut.



sila datang lagi

No comments:

Post a Comment