Stalker ♥

Thursday, July 28, 2011

Kenapa jadi macam ni?

Salam semua :)

Berapa bulan je lagi nak percubaan SPM. Dan lagi beberapa bulan je Dyla nak SPM sebenar.Tapi,diri ni masih belum bersedia.Ya Allah,kuatkanlah aku ya Allah :'(

Selepas tragedi yang berlaku beberapa minggu lepas,hati Dyla sering ta tenang.Badan menggigil.Rasa bersalah menyelubungi hati ni.Takut pun ada.Tiap-tiap malam Dyla menangis.Menangis sehingga penat.Menangis sehingga kering air mata. Stress dengan apa yang terjadi plus rasa macam ta nak hidup lagi kat dunia ni.Ya Allah,kenapa kau beri cubaan sebegini terhadap aku ya Allah? Cukuplah dengan balasan yang sudahku terima ya Allah.Hentikanlah segala cubaan ini terhadap aku ya Allah.Hamba mohon ya Allah!

Dyla harap sangat perkara ini tamat selepas Dyla naik sekolah nanti.Dyla dah ta sanggup nak hadapi dugaan ini.Dyla penat dengan apa yang berlaku kat diri Dyla.Kalau la orang tu dapat bersemuka dengan Dyla,Dyla nak sangat terangkan kenapa Dyla jadi macam tu.Dyla betul-betul menyesal dengan apa yang Dyla buat.Dyla dah janji dan Dyla sumpah,Dyla ta kan buat benda macam tu lagi :'( Sumpah Dyla cakap,Dyla betul-betul menyesal dengan apa yang berlaku!

Ya Allah,tolonglah hamba mu ini ya Allah.Lembutkanlah hati beliau untuk memaafkan hamba.Besar sangat ke salah hamba ya Allah? Berdosa sangat ke hamba ya Allah sehingga sukar betul beliau untuk memaafkan hamba? Jikalau diberi peluang,hamba ingin sekali meminta maaf berhadapan dengan beliau ya Allah :'(

Tolonglah maafkan saya.Sumpah saya menyesal dengan apa yang berlaku
sila datang lagi

No comments:

Post a Comment