Stalker ♥

Friday, June 24, 2011

Penayang !

Hai,salam semua.

Ayat pertama,benci gila dengan semua ayat ayat dia dekat status facebook! menci! menci! I hate you budak.dekat tempat tuition,nampak je pendiam.pastu bawak camera la,dress up macam nak pergi hangout.padahal nak pergi tuisyen jea.

Part Camera : hey,kau ingat kau sorang jea ada camera? ta heran kay. dah jemu tengok.boyfie aku pun ade laaa! kau bawak camera setakat nak menayang dekat tempat tuisyen baik ta payah.dah kaya sangat la tu baru beli camera gedabak tu? aku tengok kau balik tuition pun naik bas juga.pirahhh!

Part Dress-up : baju ta bole lagi over pergh? seluar kau tu ta boleh lagi kembang? aku tengok macam dah nak sapu lantai kat tempat tuition tu haaa.stylo sangat la tu? haha.aku tatau pula macam tu kira stylo.boleh katakan mat indon pun dah maju.tapi kau? euw,so discusting -_-'

Part Status : perlu ea menayang segala mak nenek barang kau,or barang bapak kau,or barang mak kau,or barang kakak kau,or barang atok kau semua? perlu ea? perlu ea? perlu ke kamu si berlagak?! actually,aku memang ta heran.kalau boleh memang nak ignore what did you said in your damn status! tapi bila on jea facebook,mesti status kau muncul dulu.menci tau taaaa!

jantung berdegub kencang tatkala menaip.tapi apakan daya,tangan ni ta sampai hati nak dinaikkan.So,kena sabar and sabar . senyum sikit dylaaaa :))) yeahh,macam tu baru luffy sayang :D sila datang lagi

No comments:

Post a Comment