Stalker ♥

Monday, June 6, 2011

imy BADLY.

Hei,salam semua,salam 1 Malaysia.

Hari ni dyla nak cerita sikit,yang pagi ini dyla amat merindui Dato Luffy.Semalam beliau dah berlepas ke arab untuk menunaikan ibadah (umrah).Baru je beberapa jam beliau meninggalkan dyla,tapi perkataan "imy" tu tidak bole dinafikan lagi dalam hati ni.Sigh!


Luffy pergi selama 2 minggu.Kalau sempat dia pergi London sekali.Kalau ta,dia balik.Minta minta la yang  London tu dia ta jadi pergi sebab tersangat la lama,dan dyla agak,dyla ta bole bertahan :(
Ya Allah,kuatkan la semangat aku.  Semalam,before dia masuk dalam kapal terbang,dia call dyla.


Luffy : dyla,ingatkan apa aku cakap? sepanjang aku tade,tolong jaga diri,jangan menggatal.tauu?


(time ni luffy dah sebak.dyla tau,walaupun dyla ta nampak)


Dyla : hurmm...aku ingat.


(actually,time ni pun dyla dah sebak.air mata pun dah nak meleleh.tapi tahan je,sebab abah dengan mama ade)

Luffy : erm,kay la dyla.aku nak nak pegi ni.once i reach i'll text you.kay sayang?


Dyla : hurmmmm.isk! isk! isk! isk


(time ni dyla dah ta dapat tahan,air mata pun berjurai dengan derasnya)

Luffy : bubye,take care dyla.i love you~*


Dyla : hurmm..bye,nanti aku msg.


Selepas tamatnya perbualan dyla dengan luffy,dyla send msg dekat luffy.

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of girl would I be
If I was to leave when you need me most




then luffy reply,yang dia dah menages.dia cakap dekat dyla,jangan berani buat dia nages dekat airport tu.kay,dyla faham. Malam tu dyla tidur nyenyak sekali, menutup muka dengan baju luffy.haishh,wangi gila baju tu walaupun dah 3 hari pada dyla. Nyenyak punya nyenyak,dyla terjaga sekejap sebab ada vibrate kat tepi bantal.


"aik? number sape pula ni? abah ke? number macam luar negara.ta kan abah nak call pagi pagi? dia kan kat dalam bilik"


mula mula was was nak angkat.akhirnya,dyla angkat juga sebab sifat curious tu ta bole lesap dalam diri! HAHA. 


Dyla : hello?


Stranger : hello sayang! la,ta bangun lagi ke?


homaigosh,time tu rasa nak berjurai air mata.Luffy rupanya :') ingat sape tadi.haha.


Dyla : ni number sape?


Luffy : ni number aku yang kat arab.set kan tau.


Dyla : ouh,kay kay! 


terus segar mata yang tadinya kelat semacam.hehe! yelaaa,suami call en? dalah rindu tahap gaban.


Luffy: dapat msg aku ta?


Dyla : msg? ouh,ade2.tapi blom bace lagi.jap lgi aku bace kay?


Luffy : haa,okey2 nanti bace tau.


Dyla : eh kay la fy,nanti abis kredit kau.nanti kite msg tau? tapi tunggu aku msg dulu.sebab ade bape sen je ni.kay?


Luffy : okey okey. 


Dyla : kay,bubye.love youu :D


Luffy : love you too <33 sila datang lagi

No comments:

Post a Comment