Stalker ♥

Tuesday, June 21, 2011

Anniversary ♥ 22 Jun 2011

Hai,salam semua :)

Pada tepat pukul 9.15 min malam 21hb Jun 2011,Luffy member sesuatu yang sangat berHARGA pada dyla.aww,thanks baby.i really love it.veryy much! walaupun anniversary kiteorang 22hb,tapi tapekannn dyla dapat awal? -_-"

Nak tau cerita dia macam mana dyla boleh dapat awal?meh mak nak cerita~*

petang selepas pulang dari sekolah,dyla tatau nak buat apa.so,membuta & mengeluarkan air mawar (air liur basi),beserta dengan jongkong emas (taik mata).dalam pukul 4 lebih gitu,dyla bangun dan melihat di skrin telefon bimbit.

"eh,sape msg ni?"

punat open msg telah ditekan oleh dyla.

sms luffy : sayang.jari awak saiz apa?
agak agak sama ta dengan jari kelingking saya?

otak dyla time ni ligat berfikir

"eh?dia nak blikan aku cincin ke? kan hari tu dah belikan?
haishh.nak reply apa ni?"

time ni dengan pantasnya dyla membalas msg luffy

"entah ea.tatau la saya.nape?"

dalam 2 min,msg masuk semula

"lambatnya reply?orang dah keluar city square dah.
maybe esok je kot belikan awak punya present"

agak terkilan sewaktu membaca msg tu.tapi tapela.duit beliau,bukan duit dyla.takan nak paksa suruh belikan pula.betul ta?akhirnya dyla membalas 

"hurmm,tapela.ta kisah pun"

setelah reply msg luffy tu.dyla ajak jumpa malam ni.sebab tekak ni teringin nak makan takoyaki (makanan jepun) dekat today's market tu.then,luffy kata okey.kira kira dalam jam 8 malam,luffy dah sampai.sedang asyik berbual,tiba tiba luffy tersasul yang beliau sudah membelikan dyla sesuatu petang tadi.time tu mulut ternganga hingga tidak terkata! ayat yang terpancul dari mulut hanya "yeah! yeah! dan yeah!" lalu,dengan muka yang tidak tahu malu, dyla memaksa luffy untuk memberi hadiah tersebut dengan segera.HAHA!

Nak tau apakah ia? beliau memberi dyla seutas rantai white gold dari kedai My Diamond. mesti korang fikir "dyla ni nak yang memahal je,yang murah murah mane la dia nak? kalau yang muarah maybe dah kena campak kat dalam tong sampah agaknya en?" two words from me,excuse me !! hey kawan,dyla tau la dyla ni agak materialistik,tapi dyla ni dah bertaubat tau ta! setiap manusia mestilah ada kehendak mereka sendiri.so,kehendak dyla adalah duit.ta semestinya dyla ni suka duit,dyla akan mengikis duit luffy sayang sampai abis? ada pula.ta mo la buat dosa dengan dyla kay?w'pun korang ada kutuk kutuk dyla hari ni,tape,jangan risau.setiap kali sebelum tidur dyla telah memaafkan semua insan insan yang berbuat jahat dengan dyla :) 


(gambar rantai akan disiarkan dalam masa terdekat.ada masalah camera)

To Lutfil Hadi Imran : Fy,thanks kay sebab dah belikan saye rantai tu.saye suka sangat! thanks tau sebab memahami jenis kulit saye yang seperti orang kaya ni :) rantai silver (mickey mouse) yang awak belikan dekat hong kong tu still ada lagi.tapi saya ta boleh pakai.nanti leher saya gatal.kang mama fikir saya buat love bite pula.hehe.tapi saya nak minta maaf sangat sangat sebab lupa kenangan kenangan masa kita jumpa dulu.kesian awak.awak yang ingat dari mula kita kenal kat tempat tusyen cikgu Ina,sampai awak ajak saya keluar pergi jusco.haha.thanks juga sebab dah jadi diary,tempat bermotivasi,kaunselor,tempat bergaduh,tempat melepaskan geram,shopping,jam esprit,makan and so on la :D maybe saya ta terbalas apa yang awak dah beri pada saya selama ni.akhir sekali,terima kasih sebab boleh awak boleh menerima saya seadanya & juga family saya

"saya sayang luffy saya sangat sangat!"

To aunti lyza : tidak ketinggalan juga ibu mentua dyla,iaitu Aunti Lyza yang sering memberi kerjasama untuk menyatukan dyla dan luffy :D sayang aunti sangat sangat.haha.aunti,thanks tau sebab dah donate Rm50 untuk belikan dyla jam hari tu.thanks juga sebab belanja dyla makan makanan yang best best,bawa dyla jalan,layan otak dyla & so on la ! hehe.thanks tau aunti 
sila datang lagi

2 comments:

  1. so sweet baby hehe wish dyla and luffy be happy forever okayyy muah muah
    love:theya

    ReplyDelete